miércoles, agosto 21, 2013

In my Dominion


In my Dominion, I don´t want you to be scared and fearful. I want you to serve me but with a heart of a lioness, to show me how you bite and fight for your Master. I want you to be brave and firm like a rock in the sea when I punish you, when I release my power on your body to ease my desire for you. I do not want you to compare yourself with other women but to always feel superior and dominant. I also do not want that you compare me with other men. I am your Lord and your Owner and any comparison ends with that. I want you to be gentle as a dove and gracious like a rose, relentless in your deference and servitude.  But, I also want to see the strong woman, self-confident and defiant in protecting her own...Then you will kneel before me, proud and decisive to serve me with all your being. To receive my love, my respect and protection. To receive your rightful crown as my Queen...In my Dominion.

En mi Dominio, yo no quiero que estés asustada y temerosa. Quiero que me sirvas, pero con el corazón de una leona, para mostrarme cómo muerdes y luchas por tu Amo. Quiero que seas valerosa y firme como una roca en el mar cuando te castigo, cuando me libero de mi poder en tu cuerpo para aliviar mi deseo por ti. Yo no quiero que te compares con otras mujeres, pero  sí que te sientas siempre superior y dominadora con ellas. Yo tampoco quiero que me compares con otros hombres. Yo soy tu Señor y tu Dueño y cualquier comparación termina con eso. Yo quiero que seas mansa como una paloma y graciosa como una rosa, implacable en su deferencia y la servidumbre. Pero, también quiero ver a la mujer fuerte, segura de sí misma y desafiante en la protección de su dueño ... Entonces te arrodillas ante mí, orgullosa y decidida para servirme con todo tu ser. Para recibir mi amor, mi respeto y protección. Para recibir la corona que mereces como mi Reina ... En mi Dominio.

No hay comentarios: